Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

Távmunka

2012.01.23. 19:23 MR_G

Ez most egy régebbi sztori tőlem.

Ugyebár mint minden cégnél, itt is van telefon, ahol lehet érdeklődni, ha probléma van, vagy csak szimplán tájékoztatást szeretnének szolgáltatásinkról. Nos ezzel élnek is rendesen, még a klinikai esetek is. Kis történetemben egy ilyes valami emberke hívott.

Szóval akkor és tettel:
Csörög a telefon, hát felveszem annak rendje és módja szerint:
- "Igen tessék, AnonymCég, itt XY?!"
Jön is a válasz:
- "Üdvözlöm YX vagyok! Én most egy géppel beszélek??" - jól van, súlyos helyzetet érzek kialakulóban
- "Nem, XY vagyok. Miben segíthetek??"
- "Akkor ha most mondom a kérdésemet, akkor kapok rá választ is, és meg is tudja nekem csinálni?" - nem bazze, lecsapom mindjárt a telefont, hogy menj te a fenébe a hülye kérdéseiddel együtt
- "Természetesen, ha tudok segítek! Parancsoljon!!"
- "Először is, nyitva vannak??" - vajon b+, ha felvettem, szerinted nyitva vagyunk, IDIÓTA????
- "Igen, nyitva...!"
- "Szeretném ha egy e-mailt elküldene, dokumentumokkal együtt! Diktálom a címet ahova küldje!" - mi van, mit akarsz??
- "Ahan, de mégis mit? Nincs itt a dokumentum, akkor azt hogy küldjem én innen el e-mailben?"
- "Persze, hisz itt van nálam, papírok lennének!" - no comment...
- "És mégis azt, milyen módon küldjem el??"
- "Hát e-mailben! Maguk nem ezzel foglalkoznak?" - b+ ennyire gyökér nem lehetsz!!!
- "De, ezzel is! Viszont nekem kellenek a doksik, hogy beszkenneljem (a szó jelentésével tisztában van-e, azt nem tudom...), hogy utána el tudjam küldeni!! Tessék bejönni és megoldom!!"
- "Ez így nem megoldható telefonon keresztül?" - eddig mégis ki a francnak beszéltem? Ennyire nem lehetsz barom!!!
- "Hát ez sajnos nem!! De mondom, jöjjön be, és megoldom!!
- "Jó, fél óra és ott vagyok! Hova is kell mennem?" - ahan, de itt vagy fél óra alatt, mi??
- "Ide és ide. Itt kell leszállni a buszról, stb...!!
- "Oké majd akkor megyek!! Köszönöm, visszhall"

Jött is! Megcsináltam neki, de azért a sokkolást személyesen is kaptam még ettől az  "értetlen, de kibeba..tt módon okos vagyok" úriembertől...

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr623741576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása