Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

Mai hülye

2013.12.05. 16:18 keyser.soze

Jön ma egy hülye... izé... akarom mondani ügyfél...

- Szia, egy -- kihangsúlyozva: -- működő -- hangsúly vége -- fejhallgatót kérnék.

(Mert mi ilyen jó fejek vagyunk, hogy azt is kérhetsz, ha már nem hoztál magaddal... A higiéniai oldalába jobb bele se gondolni :S)

Adom a kis papírt, hogy írja fel magát, közben készítem elő a fejhallgatót, -- természetesen! -- random az elsőt, ami a kezembe akad, merthogy eddig nem panaszkodott rájuk senki, nekem ne gyere az erdő felől kis gyökér... De lehet, hogy csak én vagyok már túl szkeptikus mindenkivel...

Glótah
 (Aki nem olvas napirajzot, azoknak magyarázat: Itt eltelik ca. 4 perc)

Jön vissza:

- Ez nem működik

- De eddig mindegyik működött, biztos nem volt lenémítva valamelyik hangerőszabályzó?

- Felhúztam mindent max-ra!

Előveszek egy randomot megint a fiókból, odaadom, megvárom még elmegy, majd kipróbálom természetesen, mert mondom, olyan nincs, hogy itt valami rossz legyen, és ne legyen valahogy megjelölve...

Bedugom. Kuss van. De tudom, hogy a gép jól van beállítva, mert a saját fejhallgatómon hallgattam az előbb zenét... Fogom a kábelen lévő kis potit, ami a fejhallgatóhoz tartozik... feltekerem koppra... Szól, ahogy kell...


Erről ennyit!

És ezekből még evvel együtt is simán diplomás ember lesz!

Pedig, ha Darwin igazat mondott, ennek nem diplomát kellene szereznie, hanem agyérgörcsöt!

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr275677396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása