Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

csodakuki #2

2011.02.22. 17:01 k_ugynok

Az előző postot olvasva eszembe jutott valami, még a régmúltból:

Jólszituált fiatalember, köszön, nyomtatna, erről a gépről, de nézzük meg, hogy jó lett-e, mielőtt még kinyomtatnánk. Természetesen, hogynepersze, márisnyitom, tessékittvan, HUBAZZEG, deazegészet, avégéig, HUBAZZEG, HUBAZZEG, HUBAZZEG, csakmostneokádj.

A nyomtatandó dokumentumokon férfiak képei voltak, meztelenül, elérhetőséggel.

A jólszituált fiatalember párt keresett...

Nem akarom tagelni a bejegyzést, nehogy rámszabaduljon valamiféle ombudsmanó.

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr72681055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ramm ( a RAMMSTEIN-os ) 2011.06.11. 15:53:00

Ilyenkor mindig elgondolkodok:
Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot? Szerintem ezzel tutkó mindig van valami sunyi kis szándékuk...
Nem akarják nyíltan, meg feltűnően, csak épp, hogy csak ez a:

,,jajj hátszóval én igazából, na de persze nem baj ha Te nem.., csak hát én.. na mindegy, de azért jó ha tudod, hogy ha esetleg... akkor majd esetleg én...
AHA, így pont jó lesz, igen! Nyomtassuk!!

FFFFFFUUUUUUUUU
süti beállítások módosítása