Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

Öreganyám

2012.02.10. 11:42 k_ugynok

Bejön a nyanya, már messziről látom, hogy nehéz eset, mondja a mellette sétáló fiának, hogy "majd a fiatalember segít" - ettől a mondattól konkrétan a hátamon is feláll a szőr, ugyanis gyakorlatilag szopni fogok, mert nem értem mit mond, nem értem hogyan akarja, stb... - elkezdi a mondandóját, amiből speciális, több éven át kifejlődött operátor hallószervem okosan szelektál, így csak ennyit hallok:

- Ahhoz hogy blablablablabla kód, blablablabla blabla érvényes, blablabla blabla új félév, blablabla új kód?

(Azt már korábban megénekeltem, hátrányos helyzetű hallgatók kapnak félévente egy kódot, ingyen nyomtathatnak/fénymásolhatnak x ezer oldalt. A diszlexiások is.)

- Nem, nem érvényes, új félév, új kód, új egyenleg.

Válasz:

- Maga fél órát megspórolt nekem, és hozzájuttatott háromezer forinthoz, mert így elérem a vonatom, és otthon tudok egy angolórát tartani, amiért háromezer forintot fizetnek nekem. Szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál, ha elfordulok kívánj hármat!

Se köpni, se nyelni nem tudtam. Slusszpoén, hogy tényleg úgy nézett ki, mint egy banya: Kócos ősz haj, nagy szemüveg, bandzsa szemek.

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr234089871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása