Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

Való Világ 4ever

2012.02.02. 17:56 MR_G

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csávó rohanva jön be: Netezhetek gyorsan?
Én: Persze! Veszel egy kódot, leülsz valamelyik géphez, bejelentkezel és netezz nyugodtan!
Csávó: Ááá, köszi!! Életmentő vagy!!
Én: Merthogy?? - de minek is kérdezősködök?? O.o
Csávó: Lemaradtam a tegnapi Való Világról, és gyorsan meg akarom nézni, hogy mi volt mielőtt jönne a mai rész, hogy képben legyek!
Én: Az kemény! De nem hinném, hogy valami egetrengető történhetett 1 nap alatt, de nézzed csak!! - és mindezt röhögve, mert nem bírtam ki
Csávó: Mibe, hogy te nem nézed?!
Én: Hát eltaláltad!
Csávó: Akkor te el se tudod képzelni, hogy mi történik ha kihagysz egy részt!? - totál lenéző tekintettel
Én: Hát nem... - és itt döntöttem úgy, hogy ráhagyom a dolgot

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr764051437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása