Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

Félpercesek part1

2012.01.25. 19:47 MR_G

Most megosztanék néhány kis szösszenetet!

- Meddig vagytok nyitva?
- 10-ig.
- Szóval Nonstop...

- Nyomtatnék. -adja is a pendrájvot
- Oké. Mit?
- Pendrájvról.
- Jó, de mit? Mindent ami rajta van?
- Ja nem.
- Hát akkor?
- Ja, most mondjam?... - nem bazze, majd kitalálom...

Tábla kirakva, hogy a gép nem működik, de a vendég erről tudomást sem véve félredobja és leül, majd:
- Nem jó a gép!
- Szerinted miért van kint a tábla?
- Ja, azért?...

- Melyik gép a magyar nyelvű?
- Az x. számú kivételével mind. - persze, hogy oda ül...
- Ez angol.
- Ezt mondtam, de ki is van táblázva...
 

- Kávé van?
- Nincs.
- És sör?
- Az se. Egy sarokkal arrébb a kocsmában már van.

- Nem veszik fel a telefont, mi lehet a gond?
- Talán nincsenek otthon...

- Parkolójegy van?
- Igen de csak órás.
- Egy félórásat kérnék...

- Tudsz nyomtatni/fénymásolni? - szinte mindennapos kérdés
- Tudok..
 

- E-mailből nyomtatnék!
- Oké, ülj le egy géphez, de most nem tudsz közvetlenül nyomtatni, hanem le kellene menteni ide és ide, és majd én nyomtatom a pultból!
- Oké!
...
- Megcsináltam. Jött ki valami?
- Honnan?
- A nyomtatóból. Lementettem ahova mondtad és utána kattintottam a nyomtatóra.
- Én azt mondtam, hogy mentsd le, és majd én nyomtatom...


Hirtelen ennyi! Ha lesz még, ígérem jön a folytatás!! :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr573781618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása