Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

A türhőség csúcsa

2010.05.10. 22:22 Simonop

Ma fel kellett szaladnom a titkárságra meló közben, kb. 2 percre. Tábla kirak, monitor kikapcsol "igényessen" (by babinéni). Jövök vissza, egy lány a "gépemben", küldözgeti át a kis nyomtatásait. Jah, persze úgy, hogy nekem ott megnyitva a levelezésem, facebook, miegymás. Kérdeztem, hogy hát úgy mégis mi a f@szt képzel magáról, hogy lehet ekkora türhő paraszt, hogy más gépében túrkál (pláne az enyémben), meg amúgy is. Annyit nyögött ki, hogy "ne haragudj, de az előbb is volt itt egy lány, aki ugyanezt csinálta". Na ez mi? Ja, és az ilyennek egyszer csak diplomája lesz, ne adj isten valami felelős pozíciót fog betölteni (orvos, tanár, stb.). Én se vagyok az etika élő szobra, de ilyet az ember (legalábbis eddig azt hittem) nem csinál. Eszembe sem jutna más gépéhez odamenni az engedélye nélkül. Mindegy, most már ilyet is láttam, nemcsak urban legend.

Várom az ötleteket, megoldásokat ki mit csinálna ilyen helyzetben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1001991186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k_ugynok 2010.05.11. 00:43:57

Ez tenyleg gáz. Felvilagositod, hogy az Egyetem Számítógépes Infrastruktúra Szabályzata értelmében tilos mas szemely hozzafereset hasznalni(ez egyebkent tenyleg igy van), ééés:
1- hangos fenyegetesek kozepette, miszerint kitiltatod -mert egyebkent teheted- elkuldod a picsaba.
2- szolsz a biztonsagiaknak, de ok nem hinnem hogy komolyan vesznek.

Amugy a lenyeg hogy hatarozottan meg kell ijeszteni. A legnagyobb problema ezzel, hogy egy bolond szazat csinal: ezert forditjak le a billentyuzetet, meg kapcsoljak ki a gepeket (egyebkent ez utobbit szigoruan tilos, az elobbiert meg csak a fonokok harapnak).

Tavaly volt egy csaj, a pultban turkalt, mert nem hitte el, hogy a tajekoztatonal is leadhatja a fejhallgatot, mivel egy cég vagyunk...

Simonop 2010.05.11. 08:30:23

Ismersz, nem vagyok az a visszafogott, magábahúzódó emberke akinek ha baja van nem mondja. Ki is osztottam rendesen (értsd: legközelebb, ha nyomtatni akar, kétlem, hogy oda mer menni a pulthoz, és ez igaz a kabinet azon felére is, akik hallgatták a beszélgetést), viszont akkor is meglepő volt.Én ha valamelyik havernál vagyok, még akkor is megkérdezem, hogy oda mehetek-e a gépéhez, mert ez alap. Az már privátszféra. Legközelebb mi lesz? Felbontják a fizetési papírokat, amiket a pultban találnak? Vagy megisszák a kávémat? Ne vicceljünk már...

k_ugynok 2010.05.11. 11:30:08

Jaja, ma reggel, miutan letettem a reggelimet az asztalra, es elmentem kezet mosni arra gondoltam: ha valaki hozzanyul a kajamhoz letorom a kezet :)

besamel 2010.05.11. 17:29:14

Én a kártyás gépen egész egyszerűen ki szoktam húzni, ha odajön csak a bejelentkező felületet látja. De ezek után az elsőn is ki fogok jelentkezni...

Simonop 2010.05.11. 18:04:25

Az elsőn le tudod zárni a gépet, csak nekem eszembe se jutott. Kiraktam a táblát, kikapcsoltam a monitort, utána sprint a titkárságra. A kártya kihúzás jou ötlet csak a hülye szokásaim miatt nálam nem müxik :) Általában meg van nyitva 6-8 tab a firefoxban, ftp, notepad++, miegymás és egyszerűen lusta vagyok ezeket újra megnyitogatni :D:D:D

tbee 2010.05.25. 10:57:46

Namármost! Az imént említett csaj, aki a fülhallgató miatt a pultban turkált, visszatérő vendégünk. A nevét direkt meghagytam, nem vagyok előítéletes soha, de ezen látszik, hogy tuti, hogy lesz vmi konflikt még vele.
Honnan veszi a bátorságot, hogy benyúl a másik kvázi munkahelyébe? A boltban szokott e nyúlkálni a pénztárgép pultjába? És ráadásul, tényleg mi lenne ha "hivatalos" pénzt tartanánk a pultban? De elég csak a saját cuccokra gondolni ez esetben (teló, pénztárca, etc.)
És h mi tudsz csinálni? Hivatalos személyként és magánemberként is leosztod (hiszen vétett a szabályok ellen), felhozva a szabályzat egyes pontjait, etikai kérdéseket boncolgatva és a neveltetését is meg lehet kérdőjelezni, majd közölni kéne vele, hogy a diploma átadóján ne furakodjon előre és tépje ki a papírját a dékán úr, vagy bármely más prominens személy kezéből.
És amit abszolút be lehet tartatni: kitiltani a könyvtárból. A nyomtatást bejelentkezve küldte, tehát ha más nem a logból ki lehet olvasni, hogy ki ő. Ennyi. Van ám jó pár fincsi kis tiltásunk bent. Csak arról nem sokan tudnak, de jók.

k_ugynok 2010.05.28. 02:43:13

@tbee: Jaja veled lokalizaltuk a pultban turkalo csaj esetet! Opok! Megszavazunk tbee-nek egy szerzoi jogot? Mar ha igenyt tart ra :) Biztos tudna meselni egy-ket szepet, es csunyat :)

TimonDante 2010.05.31. 09:31:09

valahogy juttassátok el az e-mail címét, vagy adjátok hozzá a szerzőkhöz :)
süti beállítások módosítása