Érdekes, hogy a szolgáltatásainkat általában ugyanazok a látogatók veszik igénybe. Van notórius fénymásolós, nyomtatós (tavaly egyszer az egyik hamarabb küldte el az anyagát, minthogy az opgép bejelentkeztetett), és törzsvendégnek számító fejhallgatóbérlős. Az egyik sráctól már nem is kérünk igazolványt, név szerint ismerjük, minden nap jön. Volt, hogy majdnem egy egész napon keresztül nála volt egy fejhallgató, volt, hogy a harmadikon nem volt operátor, lejött az elsőre kérni, mert neki az kell. Szerintem nem is tud nélküle élni, csak azt nem értem, hogy miért nem vesz egyet 1000 HUF-ért, aztán nem kell ezzel foglalkozni. Mikor jön általában ezt a kérdést teszi fel:
-Kaphatok egy fülest?
Én mindig szívesen adok, kíváncsi lennék a biztonsági személyzetre, valószínűleg ők is, csak az ő zsargonjukban a füles egészen mást jelent, és létrejövő kommunikációs szakadék miatt nem headsetet kapna a delikvens.
Most viszont baj van: a fülesek fele kint, a másik fele rossz. Bezony. A fazon arcán a pánikroham kezdeti tünetei jelentek meg, mikor közöltem vele a hírt. Aztán kicsivel később visszajött, megkérdezte, hogy nem adott-e le valaki egyet. Sajnos nem. Tíz perc alatt egyet sem. Egy ideig fel-le rohangált, mint a mérgezett egér, aztán eltűnt.
Nem tudom, most vajon merre kóringyál, lehet a panaszkönyvet keresi. Csak a biztiőrök meg ne hallják, hogy fülest kért, de nem kapott...