Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

Nasa

2009.10.01. 21:29 Simonop

 Egy nő talált meg, hogy ő nyomtatni szeretne, az épület egy olyan részéről ahonnan nem lehet (persze ez ki is van írva). Mondom mentse le a doksiját, áthozzuk pendrájvon, oszt jou lesz. De, hogy ő nem tudja mert a NÁZÁNÁL csinált egy tesztet, valami flash alapút, kidobott neki egy "oklevelet", hogy ő ilyen nagy űrkirály,és nem tudja lementeni, mert csak nyomtatás gomb van. Mondom jou, print screen, szépen körbe vágja gimppel és annyi. Ugyan legyek már jó arc, és csináljam meg neki. Elkísértem, megcsináltam ahogy kell, és közbe ő meglátta, hogy kiírja az NASA lapja a várost, és az intézmény címét. MŰHOLDRÓL FIGYELIK, AZÉRT TUDJÁK!!!. Kevés híja volt, hogy ne sikítsak a tarkójára, és hiába magyaráztam neki, hogy igazából az IP címe alapján tudják belőni, nem hitte el. EZ A NASA, EZEK FIGYELNEK...kész.

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr951421671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása