Operátor Blog

Az operátorok élete

Friss topikok

  • Zsolt_T3: Szia! köszi a SIKU linket! Kipostoltalak ha esetleg érdekel itt megtudod nézni :) matchboxzsolt.b... (2013.01.19. 05:15) NET!!
  • KennyM: Nekem mondod... én lassan ott tartok, hogy bemegyek egy erre szakosodott egyetemre, és kérem az óv... (2012.02.16. 20:50) Erzsébet Utálvány
  • MR_G: @k_ugynok: 1. alkalommal, mikor jött, közöltem vele, hogy a közeljövőben nem szeretnék a múltkorih... (2012.01.29. 17:41) Ez kiverte...a biztosítékot is
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): És gondolom ingyen tanul, mert az ilyennek 200 plusz felvételi pont is járni szokott :/ Ha valaki ... (2011.12.07. 17:00) Ezt nem értem...
  • Ramm ( a RAMMSTEIN-os ): Ilyenkor mindig elgondolkodok: Nem lehet, hogy szándékosan nézetik meg az illetővel a dokumentumot... (2011.06.11. 15:53) csodakuki #2

BUMMM!!

2010.10.22. 15:55 Ramm ( a RAMMSTEIN-os )

Megint fölcsaptam mentősnekXD
(bár ez most nem volt olyan életbevágó)
Érted jön itt egy tag, összevissza dumál, látszik rajta hogy egy másik bolygóról való,
aztán dumál dumál, magyaráz, segítek neki, aztán végre elfelé veszi innen az irányt,

és így BUMMMM!!!

-hallom hogy nekidzsalt az ajtónak...
hallom, hogy ez most nagy volt, de inkább oda se nézek, majd ha elmegy, majd nevetek akkor...:D!

és így hallom hogy nem nagyon akar tovább menni, hátranézek, folyik az orrából a vér!!
na bazmeg!! ez még kellett....
és így odarohanok, fogja a könnyveit, folyik rá a vére, ejjjj..:S
Utasítom, hogy talán fogja be az orrát :D:D

Aztán így letelefonálok a központba, hogy küldök oda mindjárt egy vérző embert, kerítsenek addig 1 dokit, vagy valamit.
Ők meg mondják, hogy vigyem a biztonságiakhoz, ők majd ellátják a baját:D
aztán így kísérem le, segítettem átvenni tőle ezt-azt, hogy addig tudja fogni az orrát, közbe összevérezte a ruhám:S Köszi...:S Nah, jólvan, semmi baj, gyerünk le biztonságiakhoz!

Vonulunk végig az egész épületen, mindenki bámul, hogy nekem véres a ruhám, csávónak be van törve az orra, Mi az úristent csináltam én ezzel a szerencsétlennel?!?
-mindenki így bámul ránk-

Aztán lementünk, ott volt 2 tag a portán, mondtam nekik, mi a szitu, bemutattam nekik az úriembert:D, és kérdeztem hogy van-e itt 1 doki, vagy elsősegély csomag vagy valami....
doki nem volt, de elsősegély igen:D
aztán ott ápolgattuk a fickót, amíg lejjebb nem állt a vérzése:S

Nah, mindegy, végül elkísérték őt az SZTK-ra, ott meg majd átveszik a dokik....
meg azóta járt itt takarító is, bár ennél alaposabb munkát is végezhetett volna..:S
csak a pólóm vizes még..... úgy voltam vele, inkább kimosom a piros foltokat belőle:D:D

Eddig 2 ilyen ajtó-megfejelős sztorim volt, úgy látszik mindenből a 3. üt a legnagyobbatXDXD

A bejegyzés trackback címe:

https://opblog.blog.hu/api/trackback/id/tr712391127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tbee 2010.11.08. 08:20:38

Ez ilyen ez a c'est la vie. Bár nem tudtam, hogy ilyen nehéz a húzni tolni fogalmak értelmezése, de mondjuk én kis naív mit várok tőlük komolyan, néha azt hiszem egy óvodában jobb lenne...Nekem a kedvencem, mikor a lépcsőről leérkeznek a földszintre, minden formációban esik, puffan, repül bármi. Az eddigi legjobb performansz díj egy "cicababa" tulajdona aki két térdre érkezett a márványra, kellett neki magassarkú. Nem, nem kárörvendek, de ilyen az ha az ember nem figyel, ketten kellett felszedjék szegényt...

Ramm ( a RAMMSTEIN-os ) 2010.11.09. 08:57:22

Húzni-tolni felirat?
Az nincs :D! De ott éktelenkedik egy baszott nagy kilincs az ajtó közepén... Ha mást nem, legalább azt észrevehetnék.. :S
Bár, van ebben a felfogásban is valami, hogy "Minek nekem kilincs, ha el tudok menni mellette" xDxD
Lazának elég laza.. Csak a srácnak most az orrába került ez a lazaság...:D:D:D
süti beállítások módosítása